pátek 13. listopadu 2009

Michal Hrůza a Kapela Hrůzy – Napořád

Nedávno jsem dodělal obal na CD Napořád od Michala Hrůzy a Kapely Hrůzy. Finální vzhled obalu vznikl v dost nezvyklém postupu a to hlasováním fanoušku již zmíněného hudebního seskupení na jejich facebookových stránkách. Původně jsem měl naprosto jiný koncept, který byl ovšem postupným hlasováním fanoušku vytlačen. Nedalo se nic dělat, a když už jsem přistoupil na tuto hru, musel jsem celek dotáhnout do finále. Vzhledem k tomu, že mou prvotní ideou bylo vystihnout něčím výraz "napořád", a to v prvních návrzích suplovala (tedy alespoň pro mne) fialová linka táhnoucí se jako had mezi členy kapely, chtěl jsem tento prvek včlenit i do vybraného návrhu a použil jsem něco podobného, ale už ne tak hadově plazícího. Jelikož titul byl jasný, byla jediná možnost k vytvoření podobného prvku pouze do vnitřku bookletu a aby tato linka ještě více vynikla zvolil jsem formát skládaného plakátku.





Žádné komentáře:

Okomentovat