úterý 9. června 2009

Má "ekologická" zkušenost

Abych zde pořád nepěl ódy na skvělou a zábavnou práci, tak bych měl i jednu litanii.


Firmou MVP agency s. r. o. jsem byl požádán o vytvoření loga Zelená úsporám, které by bylo zařazeno do soutěže nabídky organizátora veřejných akcí pro projekt Státního fondu životního prostředí. Byla to neskutečná "rychlovka", návrh musel být hotový během noci. Vše jsem zvládl a ráno poslal, ale logo nakonec sítí posuzujících očí odborníků neprošlo. Opravdový šok jsem však zažil, až když jsem na požádání obdržel jejich variantu loga, kterým chtějí v soutěži vyhrát. Jen aby bylo jasno, ten domeček se schůdkama, medajlí nad komínem a zámkem na dveřích (jasné atributy kvalitního loga) NENÍ moje práce. No nevadí… ekologické myšlení mi stále zůstává, tedy oproti důvěryhodnosti profesní kvality lidí rozhodujících v různých tendrech (není to pravidlo).

:-)



Žádné komentáře:

Okomentovat